Monday, 1 September 2014

Cara Lipat Pakaian

Assalammualaikum
Hai

Pernah tak terjadi...susah nak cari pasangan pakaian anak2 dalam almari..seluar ada tapi baju entah taruh kat mana. Baju ada...seluar pula tak jumpa. AQ pun alami masalah yang sama sebelum ni..tambah2 bila anak2 dah pandai cari dan pakai pakaian sendiri. Dorang main tarik saja..sudahnya..baju dah berselerak dalam almari.

Cer try cara ni..

Lipat Baju Dulu


Lipat Seluar & Letak Atas Baju

Lipat Sekali Jadi Macam Ni..

Jadi kalau anak2 tarik pun..dorang dah dapat sepasang..tiada lagi lah dengar suara dorang tanya mana baju mana seluar.

Selamat Mencuba!!!


Like Jika Suka Ya..Dan Mohon Klik Tabung KKnk..TQ>
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment