Sunday, 10 August 2014

Balik Kampung Nak Beraya Dihari Ke12

Assalammualaikum
Hai
T____T
Kociwa lagi balik kali ni..huhu..balik nak beraya lagi..dapat pegi dua tiga buah pun wokey...namun tak begitu kesampaian..sampai kampung hujan turun lebat dengan kilat dan guruh tak sudah..beraya kat umah je la nampak gayanya.
Sudah tu kakak kiki pula demam...huhu..sungguh la bagai dugaan raya tahun ni.
Tak apa la kan...bukan rezeki..
Balik tadi lalu Highway Kimanis..setahun tak lalu situ..cepatnya masa berlalu..tak terasa dah setahun.
Singgah jap kat perhentian resort nak sejukkan enjin..maklumlah da berumur..kita tunggu sikit masa lagi untuk dapatkan 'Kereta Idaman' kita..hehehe..
jika bersabar untuk perkara yang kecil Allah pasti akan memberikan sesuatu yang lebih besar..
sambil2 tunggu sempat selfie sikit.
Layan...

Like Jika Suka Ya..Dan Mohon Klik Tabung KKnk..TQ>
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment