Monday, 7 July 2014

Warghhh...We late Sayang!!

Salam Ramadan
Assalammualaikum
Haim

"Sayang...bangun."
"Jam berapa abang?"
"4.30am?."
"...???" ....apalagi...mata yang super duper kelat celik terus..4.30am???? AQ set jam 3.30am langsung tak dengar padahal hp dekat saja dengan telinga. Sudahnya kalut..nasib baik semua dah masak tinggal mau panaskan saja..

Hubby masak air panas...tengah cuci botol susu untuk kakak Kiki..

"Abang..cerek ni nda bunyi udah." AQ panggil hubby sebab bunyi air tengah masak stop macam tu saja. Rosak kot..aduh..sudahlah dah lambat ni. Hubby check tengok..tukar tempat kot2 soket rosak..sama saja takde bunyi langsung

"Rosaklah kali ni sayang."
"Adeh..dah lah lambat..cerek pula meragam."..sudahnya terpaksa la masak air dalam belanga guna dapur..haha..
Alhamdullillah sempat juga makan dan minum sikit sebelum jam 5am.
Selamat bersahur to us!.

*Peringatan untuk diri sendiri*..lain kali dah dengar bunyi alarm tu..bangunlah..jangan tidur semula. Alaaaa...bukan tidur semula..sah2 memang tak dengar pun..repeatnya pun tak dengar? kalau dengar takde la kitaorang terbangun lambat...ushhsiii..

Ni dah ngatuk semula dah..padahal semalam tidur awal..tu yang malas nak tidur awal, sure lambat bangun. Kalau macam tu tidur lambatlah. Nak buat macamana?..dah semalam ngantuk awal sangat. Errr..ada AQ kisah!.(Kes pening kepala)

Kepada yang terlambat bangun or yang terlajak tidur..jangan ponteng posa tau..!

okei..bubye..!!

*Ps/ Tolong Klik iklan kita ya..sekali pun jadi.klik saja.


Like Jika Suka Ya..Dan Mohon Klik Tabung KKnk..TQ>

3 comments:

  1. Bulan2 pose ni kan kalau dh dgr bunyi alarm baik cecepat bgn, klu x alamatnye tengah harilah baru tersedar...

    Jom berombak di Buffet Ramadhan Casa Ombak :)

    ReplyDelete
  2. huhu...betul tuh kalo bnyi alarm terus bgn...jgn la tido smla memg x sdar la

    ReplyDelete
  3. Sah la tak bangun kalau ttidur semula..tpi godaan BF baby..buat kita tertewas ni..hahaha

    ReplyDelete